zondag 24 oktober 2010

Speelkeuken

Toen ik vorige week Maya van de creche haalde, stond ze heel lief achter een houten speelfornuisje. Ze was er erg geconcentreerd mee bezig. Ook thuis blijkt met potten en pannen sjouwen een groot succes. Dus heb ik me eens verdiept in de speelgoed keukens. Op 'craft' blogs kom je allerlei doe-het-zelf exemplaren tegen, in elkaar gezet van een oud nachtkastje met een likje verf, of Ikea onderdelen. Dat lijkt me wel wat. Leuk om Maya voor Kerst of Sinterklaas te geven. Mocht iemand een nachtkastje over hebben, dan hoor ik het graag. Of zelf zin hebben iets in elkaar te timmeren natuurlijk :)






1. Medicijnkastje, nachtkasje en ladenkastje omgebouwd tot keukentje - Bolig
2. Doe-het-zelf keukentje - WeeGallery
3. Keukentje van Ikea-onderdelen - Ohdeedoh
4. Kleurrijke keuken! - Bloesem Kids 

1 opmerking:

  1. Toen ik vorige week Maya van de creche haalde, stond ze heel lief achter een houten speelfornuisje. Ze was er erg geconcentreerd mee bezig. Ook thuis blijkt met potten en pannen sjouwen een groot succes.
    double bed rajai ,
    razai blanket ,

    BeantwoordenVerwijderen